Tillbaka

 
Nu tänkte jag ge detta en chans igen, att blogga. Har mer tid och ork att ägna till bloggen nu och förhoppningsvis håller de i sig ett tag. Så vad har hänt nu när jag varit borta? Först och främst så har jag tagit studenten, känns så himla konstigt. Studenten som man väntat på så himla länge har man nu tagit och har gett sig ut på nya äventyr. Nu efter studenten stannar jag kvar här i Sandviken och jobbar på min danskola som barndans lärare i Disco/Hiphop och Showkids. De är så himla roligt att få undervisa i något man brinner för så mycket själv. 

Men innan studenten vad hände då? Jag gick i skolan och dansade på eftermiddagarna/kvällarna som vanligt, kände stressen av att slutet av min skolgång var nära och försökte få vardagen att rulla på som vanligt. Tävlade väldigt mycket i disco och gick högre upp i klass. Tävlade även i pardans vilket också gick bra! Åkte iväg på studentkryssning vilket var sjukt roligt. Jag var nog den ända som var nykter på den kryssningen då jag fortfarande inte känner något intresse för att dricka men hade så sjukt roligt ändå. Jag var på min studentbal vilket också var så himla fint och roligt. Verkligen ett minne för livet. En liten snabb repris om vad som hänt i mitt liv under tiden jag var borta från bloggen....
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback