Promenad & Grillat

 
Tog en liten kvällspromenad med Charlie idag medans solen fortfarande lös. Tyckte de var riktigt skönt ute och Charlie bara sprang och sprang. Efter promenaden blev det grillat med mamma, Bosse och Brigitta, så himla gott! Nu sitter jag och kollar på Let's Dance, blir alltid lika förbannad när jurryn ger bra kritik åt saker som jag själv tycker kunde gjorts mycket bättre, men som sagt de är ett TV program så saker överdivs ganska mycket. Helst vill jag att Jonas och Ingemar ska gå till final då jag tycker programmet handlar om utveckling och Marie tycker jag har varit duktig genom hela programet ingen tvekan men inte utvecklats lika mycket som Jonas och Ingemar. Ska bli spännande och se vilka som hamnar i finalen till slut...

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback