Cozy Wednesday

 
Idag har de varit en riktigt lugn dag och lugn kommer kvällen fortsätta att bli. Då vi har sportlov på dansskolan så varken jobbar jag eller dansar. Skulle egnetligen vara på min disco avancerd träning om de ej hade varit lov... Har nästan bara legat i soffan hela dagen med Charlie som idag var ovanligt lugn, kollade även lite på Dance Moms och för er som kollar på den serien vet att de är ständigt kaos hela tiden. Tycker faktiskt att Abby kan gå över styr VÄLDIGT ofta nu på sista tiden, men hon är riktigt bra på de hon gör och de är väl därför många av hennes dansare lyckas efter. 

Imorgon ska jag följa med mamma och några på hennes jobb och äta på Ikea och hjälpa dom med att handla saker till skolan. Sedan stannar jag och mamma kvar ett tag i Valbo och kikar runt lite. Sen bär de hemmåt och umgås med my lady a.k.a Ebba som snart fyller 18 år!!! Helt galet tyckte att vi nyss gick på Söderskolan och jag gick i 9:an och hon i 7:an och vi lärde känna varandra! Vart tar åren vägen egentligen....

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback