New In: Jumpsuit & Knitted

New in: Jumpsuit & Knitted
 
New in: Jumpsuit & Knitted by llies on Polyvore
 
 
Var i Valbo idag som sagt med mamma. Hjälpte dom att handala till skolan, åt på ikea och sedan shopping med mamma, riktigt mysigt. Fick med mig två saker hem. Först en Jumpsuit från Cubus som kostade 299kr sedan en Knitted kofta från Gina tricot som kostade 399kr men de var 25% rabatt på allt stickat så de var super bra. Har gått och kollat på den där koftan så länge men dock i svart vilket jag först tänkte köpa men sedan såg jag denna och den var så himla snygg på och så kommer jag även ifrån detta här med att jag oftast alltid köper svarta och vita kläder. Kommer nog använda den som en jacka då de blir lite varmare väder.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback