Borta bra, men hemma bäst

Samma kväll som jag skrev de senaste inlägget(16/7) blev jag uppring av Simon som frågade om jag vela följa med hans familj till Turiket då en som skulle följa med fick förhinder. Jag tackade ja och fick börja panik packa för att få med mig allt. Jag som vanligtvis brukar göra packlistor när jag ska iväg. Turkiet var i alla fall jätte härligt, väldigt varmt och mycket sol och vi var där i en vecka. Tänkte visa sen vad jag handlade där i ett inlägg sen...
 
Idag börjar jag jobba, ska börja ha sk. Barndansträffar där vi lär oss olika danser som barnen ska få lära sig sen och sedan pratar vi om vad som kommer hända under terminen. De är så skönt när de börjar närma sig terminstart, jag blir så otroligt rastlös under upphållen på dansen. 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback