Oj, oj vad fort de går!

Idag var de första gången jag satt mig bakom ratten. Jag har ej hunnit köra och plugga tidigare då de blev för mycket med skola och dans samtidigt. Valde att börja på körskolan direkt för att lära mig grunderna från dom. Både mamma och körskoleläraren var förvånad över hur bra de gick för mig första gången jag körde, vet ej om jag ska kalla mig naturbegåvning eller om de bara var nybörjartur!
 
I förrgår var jag, Hannah, min mamma och hennes mamma på bilbingo i Lemstanäs, vi fick in några chanser men vann aldrig något. Vi tycket de lät hela tiden som att de var samma bilar som fick bingo hela tiden. Det fannas även ett lotteri där så jag och Hannah köpte varsinna lotter och jag vann! En stor matkorg, förstår man ju nästan att jag skulle vinna mat!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback