What I've been up to...


 
Har ju ej bloggat på ett tag nu igen men ibland får jag dessa energikickar att "nu vill jag blogga igen". Under tiden jag ej har bloggat har jag bara spenderat på dansen. Kurserna, jobbet och tävlingarna har ju börjat. Har hittils tävlat två tävlingar en i singel då i ny klass, en tävling med ny/gamla gruppen Illusion och även i pardans med Dariel. (Grupp och pardanstävlingen var vid samma tillällle). Kom på en 4:e plats med gruppen vilket vi är riktigt nöjda med, sedan blev det en 2:a plats i Latin och en 1:a plats i standard med Dariel.

Idag kommer min moster och hennes man hit för lite efterfirande av min mamma då hon fyllde 60år nu i januari, dom var bortresta då vi hade kalas för henne så då har vi lite kalas i efterhand nu istället. Till kvällen kommer de gäster hit på middag men innan de blir de rejäl städning av mitt rum. 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback