Lite sen Årsresumé 2014

Beskriv året med tre ord.

Tursamt, Utmanande och Stärkande.

 

Bästa köpet?

Min hund Charlie.

 Bilden är tagen när Charlie var 8 1/2 vecka.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Break Free - Ariana Grande, What's Up Suckaz (Original Mix) - TJR

 

Vem har du umgåtts med mest?

Vet inte om jag umgåtts med någon mer eller mindre, men de blir väl mina dans tjejer eftersom jag dansar hela tiden.

 

 

 

Har du blivit bättre på något?

Mitt tålamod har blivit så mycket bättre tack vare jobbet, att få jobba med barn och lära dom något man kan är verkligen ett jätte roligt men även krävande jobb. Jag har lärt mig även att hantera stressen med all hjälp jag fått.

 

Vad var extra dåligt med året?

All stress som gjorde mig sjuk.

 

Vad var extra bra?

Många saker... Balen, studenten, tävlingar m.m

 

 

 

Lärde du känna några nya människor?

Ja det gjorde jag.

 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Tog privatlektioner av BÄSTA Alexander Larsson och fick grymma koreografier och även gick på många workshops.

 

 Illusion med Alexander(han som filmar där bak)

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja många grejor.

 

Har du haft ett förhållande under 2014?

Ja 

 

Vart reste du under 2014?

Till många ställen, men nästan bara inom Sverige och sedan även till Turkiet.

 

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Studenten, Balen, Jobbet på Ackes och alla tävlingsframgångar.

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Inget vad jag vet just nu.

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Ja de får vi hoppas. 

 

Vad kommer du sakna från 2014?

Tro de eller ej men att få gå i skolan, att man alltid har ett ställe att gå till något att göra och att träffas sina vänner varje dag. Men jag trivs även nu super mycket med mitt jobb så jag är så glad över att jag får hålla på med de jag älskar efter skoltiden också!

 

 

Vad ser du fram emot 2015?

 Många saker, Disco SM, fler tävlingar(då jag är i ny klass), nya dräkter både i grupp och singel.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Dans, tävlingar och dräkter osv... Men de är som varje år!

 

Och så slutligen; dina planer inför 2015?

Träna, träna, träna och fortsätta vara positiv och se vart de leder mig

 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback