Vänners bloggar jag läser

Ebba Olsson nouw.com/ebbaolsson. De här är min fina vän Ebba även kallad min My Lady. Hennes blogg handlar om hennes vardag, massa fantastiska smink- och klädtips och ibland kan det även dyka upp lite sminkvideos efter som hon är sjukt duktig på att sminka sig själv och andra.
Emelie Dahlqvistnouw.com/EmelieMinhSofia. Min sk. "fruga". Bloggar om sitt liv och en massa olika och bra tips. Har även en jätteroligt Youtube-kanal som aktivt uppdateras med olika klipp. Hon skriver även väldigt bra och fina texter om olika saker t.ex. tankar eller peppande texter.
Therese Fagerlundnouw.com/theresef. Detta är mina snygga vän Thessi, hon bloggar om sin vardag så om ni vill se en spännande blogg med mycket fart och fläkt ska ni kolla in hennes blogg. Från konserter och fester till tatueringar och en massa tips på kläder.  
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback